? ??????????????Deery? ????? ?????? ???Rating: 4.9 (7 Ratings)??1 Grab Today. 3310 Total Grabs. ??????Get
the Code?? ?? ?????Green Cubes? ????? ?????? ???Rating: 4.6 (10 Ratings)??1 Grab Today. 1160 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2 CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

ALL THE BEST TO ALL LEGENDA STUDENTS..

Bismillahirahmanirrahim ..Ya allah berikanlah aku kesempatan waktu untuk memohon dariMu. Anugerahkan aku kejayaan dalam peperiksaan ini. Anugerahkanlah kejayaan kepada semua teman-temanku. Jangan ada antara kami yang sedihnya sendirian dan jangan kepadaku. Andai telah tertulis akan kegagalanku maka ubahlah menjadi kejayaan. Engkau Yang Maha Agung, mudah-mudahan A untuk semua subjek jadi milik kami..AMIN…

Followers

Friday, May 29, 2009

apa tah aku merepek nie! korang bace je bolehkn?

hubungan yangku sangka akan berakhir untuk selamanya akhirnya terputus juga ditengah jalan. dua tahun bukanlah suatu tempoh yang sekejap bagi aku untuk mengenali dia. tapi apa adanya hubungan yang telah terjalin selama dua tahun ini jika akhirnya dengan perpisahan. ye! aku dan dia sudah tiada apa2 ikatan lagi. dia sudah punya insan lain memandangkan kami sama2 jauh. cinta jarak jauh memang susah untuk kami pertahankan. seorang keutara, seorang ke selatan. susah buat aku dan dia untuk bertemu. jumpa setahun sekali. perasaan sayang makin lama makin hilang. tapi bagi aku, selagi masih ada yang setia. aku akn terus menanti.
dia sudah ada yang lain. dan aku disini pula sudah mula mual dengan janji lelaki. cinta yang aku sangkakan sampai kepenghujungnya akirnya hadir juga orang ke3 dan juga hadirnya dugaan dari keluarga. keluarga? ya! keluargaku tidak mahu aku bercinta dengan lelaki yang sama usia. bukan untuk mengejar kemewahan. tapi untuk mendapt pasangan yang lebh matang.

ibu pernah cakap "men will only be serious in love when he reach 23 years old. so stop finding mens at your age!"
aku pulak cakap " just forget about him. i doesn't want him to be with you."
so korang da taukn apa mslh dari keluarga? bagi aku sekrang semuanya berserah pada takdir. kalau ada jodoh aku dengan dia, ada la. tapi kalau tak ada. aku redha. tapi buat masa sekarang ni. cinta bagi aku. TIADA! aku hanya akn cari cinta bila aku dah berkerja. selagi aku belajar aku tak nak cari cinta. ha! ad 1 lagi ayat yang ibu aku pernah bg tau. nak tau x ape dia?
she said this "stop make love when you still studying. panjang lagi perjalan hidup. ramai lagi orang akn kita jumpa. so tak payah susah2 cari. sabar je. kalau ada jodoh ada. setiap orang diberikan jodohnya masing2"
so, dengan selambe aku jawab la "why dont you find one for me. i'm sure your choice is much better than me. i'm tired of men."
da aku bagi green light kat dye dye pon sokong je la. time tu jugak dia cakap kat ayah aku. " bang, awak call anak kawan awak 2. budak dia bagus jugak. kerje apa? engineer eyk?"
aku da mcm blur2 leyh pak dia main2kan. aku memang ske kalu famly aku da wat prangai gile2 mcm 2. haha. " anak kawan ayah tu lelaki sejatikan? bukan dua alamkan ayah?"
weyh! kan kejam ayat aku 2. ibu time 2 leyh lak sambung agy. tah ap la dia dok cakap2 lagi. last2 aku bla r. seket woi cite psal cinta kalau dengan famly. kang habis semua cerita aku diaorang keluarkan. tu baru dia cakpa pasal sorang lelaki. belum lagi yang sorang ni. lagi bahaya.
ha! korang nak tau. sekarang ex-bf aku yang lama2 da ada awek. (woi! ramai ke bf aku?)haha..xla..4 je kot. tapi yang family aku tau 3. aku jujur oke!
oke la aku da takde modal sebenanye nak cerita. so jom bace satu kesah dari membe aku. lapas nia aku post oke!

0 comments: